vCard icon

Lataa yhteystietoni vCard-muodossa.

Jukka Vesalainen

Professori

KTT
Johtamisen yksikkö, Strateginen johtaminen
etunimi.sukunimi@univaasa.fi
029 449 8463
Wolffintie 34, 65200 Vaasa
Tervahovi C307
Vastaanottoajat:
Sopimuksen mukaan. Ota yhteyttä sähköpostilla

Tutkimuksen tuotoksia

Tutkimusjulkaisuja:

Vesalainen, J. & M. Kohtamäki (2015). Toward a typological view of buyer?supplier relationships: Challenging the unidimensional relationship continuum. Industrial Marketing Management 49 (2015) 105?115.

Ylimäki, J. & J. Vesalainen (2015). Relational development of a service concept: Dialogue meets efficiency. Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 30 Iss 8 pp. 939 ? 950.

Vesalainen, J. & H. Hakala (2014). Strategic capability architecture: The role of network capability. Industrial Marketing Management, 43, 938?950.

Kohtamäki, M., Vesalainen, J., Henneberg, S., Naude, P., & Ventresca, M. (2012). Enabling relationship structures and relationship performance improvement: The moderating role of relational capital. Industrial Marketing Management, 41(8), 1298?1309.

Varamäki, E., T. Pihkala & J. Vesalainen (2005).  SME Networks Routes to Growth (2005). In Dowling, Schmude zu Knyphausen-Aufsess (eds.): Advances in Interdisciplinary European Entrepreneurship Research, Vol. II

Vuorinen, T., E. Varamäki, M. Kohtamäki, J. Vesalainen & T. Pihkala (2004). Analyzing network level performance measurement in SMEs. The Business Review, Cambridge 3:1, 282?288.

Varamäki, E. & Vesalainen, J. (2002).  Modelling different types of multilateral cooperation between SMEs. Entrepreneurship & Regional Development.

Pihkala, T., H. Ylinenpää & J. Vesalainen (2002).  Innovation barriers amongst clusters of European SMEs.  International Journal of Entrepreneurship and Innovation Management, Vol. 2, No. 6.

Pihkala, Varamäki & Vesalainen (1999).  Virtual organization and the SMEs:  a review and model development.  Entrepreneurship & Regional Development, 11, 335-349

Vesalainen, J & T. Pihkala (1999).  Motivation structure and entrepreneurial intentions.  In Frontiers of Entrepreneurship Research, 1999.  Babson College.

Vesalainen, J. & T. Pihkala (1998). Entrepreneurial identity, intentions and the effect of the push factor.  Journal of the Academy of Entrepreneurship.  Vol 3:1.

 

Liikkeenjohdolle suunnattua kirjallisuutta:

Vesalainen, J. (2010). Tavoitteena strateginen kyvykkyys. Alihankkijan kilpailukyvyn märätietoinen kehittäminen. Teknologiateollisuus ry. Tekologiainfo Teknova Oy.

Valkokari, Hyötyläinen, Kulmala, Malinen, Möller & Vesalainen (toim.) (2008). Verkostot liiketoiminnan kehittämisessä. WSOYpro. Helsinki.

Vesalainen, J. & M. Pilbacka (2008). Järjestelmätoimittajuus teknologiateollisuudessa. Toimialan rakenne strategiset ryhmät ja kannattavuus. Teknologiateollisuus ry. Tekologiainfo Teknova Oy.

Vesalainen, J. (2004).  Katetta kumppanuudelle.  Hyöty ja sen jakaminen asiakas ? toimittaja ?suhteessa.  Helsinki: Teknologiateollisuus ry.

Vesalainen, J. (2002).  Kaupankäynnistä kumppanuuteen.  Yritysten välisten suhteiden elementit, analysointi ja kehittäminen.  Metalliteollisuuden Kustannus Oy. Tampere.

Täältä löytyy CV

Ja täältä Google Scholar tili

 

Liiketoiminnallisia aktiviteetteja:

MDI Public Oy

Jakamo Osakeyhtiö

X

Lähetä palautetta tästä sivusta

Nimesi

Sähköpostiosoitteesi

Palautteesi