Myynnin strateginen johtaminen

Moduulin tavoitteena on kehittää yritysten ja organisaatioiden myynnin suunnitelmallisuutta ja menestyksekkään myyntiorganisaation rakentamista sekä auttaa ymmärtämään myynnin merkitystä yrityksen strategian toteuttajana.

Moduuli tarjoaa työkaluja myynnin suunnitelmalliseen budjetointiin, järkevään hinnoitteluun, asiakastuntemukseen ja erilaisten asiakkuuksien hallintaan. B-to-B ja ratkaisukeskeinen myyntityö ovat keskiössä. Millaista on vastuullinen myyntityö ja miten sitä voidaan parantaa? Koulutuksen päivien aikana pohditaan brändin ja imagon muodostumista sekä esim. uusien tuotteiden lanseeraamista. Koulutus kehittää yritysten kansainvälisiä myyntiareenoita.

Koulutuksen hinta on 3500 € + alv 24 %. Moduuli kuuluu Executive MBA -ohjelman valinnaisiin opintoihin. Se järjestetään seuraavan kerran keväällä 2021.

Ota yhteyttä

Kysy lisää moduulista vastaavalta koulutuspäälliköltä:

Maijastiina Jokitalo
Maijastiina Jokitalo
Koulutuspäällikkö

Levón-instituutti, Johtaminen ja organisaatioiden kehittäminen

  • etunimi.sukunimi@univaasa.fi
  • 029 449 8199
  • Luotsi L240