
Myynnin strateginen johtaminen
Moduulin tavoitteena on kehittää yritysten ja organisaatioiden myynnin suunnitelmallisuutta ja menestyksekkään myyntiorganisaation rakentamista sekä auttaa ymmärtämään myynnin merkitystä yrityksen strategian toteuttajana.
Moduuli tarjoaa työkaluja myynnin suunnitelmalliseen budjetointiin, järkevään hinnoitteluun, asiakastuntemukseen ja erilaisten asiakkuuksien hallintaan. B-to-B ja ratkaisukeskeinen myyntityö ovat keskiössä. Millaista on vastuullinen myyntityö ja miten sitä voidaan parantaa? Koulutuksen päivien aikana pohditaan brändin ja imagon muodostumista sekä esim. uusien tuotteiden lanseeraamista. Koulutus kehittää yritysten kansainvälisiä myyntiareenoita.
Koulutuksen hinta on 3500 € + alv 24 %. Moduuli on suoritettavissa täysin itsenäisinä opintoina, mutta se on mahdollista sisällyttää myös Executive MBA -ohjelman valinnaisiin opintoihin. Moduuli järjestetään seuraavan kerran keväällä 2021.
Ota yhteyttä
Kysy lisää moduulista vastaavalta koulutuspäälliköltä:

Levón-instituutti, Johtaminen ja organisaatioiden kehittäminen
- etunimi.sukunimi@univaasa.fi
- 029 449 8199
- Konttori K203